Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A hold

A játékosok(támadó/k és védő/k) hajóinak és/vagy védelmének(ha a védelem is megy Df-be) az összes veszteségének (csak fém és kristály veszteség) a 30% meghaladja a 2 millió nyersanyagot akkor van 20% esélyed hold keletkezésre.
Az hogy mennyi hajóból lesz hold, az a szerver DF beállításaitól függ. A 30% az alap eset, normál szerver.
Kh esetében:
30% DF --> 1667 kh

50%DF -->  1000 kh
40% DF --> 1250 kh
70% DF --> 715 kh

20%-nál nagyobb holdesély, eventek alkalmával szokott lenni. 30% vagy 40%. Egyes tévhitekkel szemben, ilyenkor nem kell több hajót bezúzni 20% helyett 30-40% lesz az esélyed.

 

A szövetségből  sokaknak meg nekem is az jött be hogy legyártottam 1667 db kis harcost (se többet se kevesebbet) és a szomszéddal jól szétlövettem az egészet. Kipengettem a kárát ha volt, meg az üzemanyagot.
Ez nem tuti,de előtte próbáltuk sokféle képen és nem jött be….
Ne feledjétek,hogy amikor jön a szomszéd akkor csak a kis harcosok legyenek ott semmi más pl.:kukások....
Lett egy holdam.

 

 Mihez kezdjek egy holddal?



Remek, most már van holdam - de mi a fenére is jó ez az egész?
Tök kevés dolgot építhetek rajta, bányákat például pont nem… akkor miért is szenvedtem vele ennyit?
Hát, mert a hold nem arra jó, amire egy bolygó, hanem teljesen másra.
Például, van taktikai előnye a dolognak: ha látod, hogy valaki épp meg akarja támadni a bolygódat, ami mellett van egy hold, akkor pl.: gyorsan átmentheted a nyersanyagkészletedet a holdra, hogy ne tudjanak lerabolni.
Valóban, a holdakon nem tudsz bányákat üzemeltetni, mi több, kapásból csak egyetlen szabad mező van rajta, épp csak annyi, hogy egy holdbázist építs rajta. Van azonban két olyan speciális épület, ami miatt megéri vacakolni a dolgokkal:

 

Érzékelő Phalanx és az Ugrókapu.

Előbbivel szinttől függően egyre messzebb elláthatsz, és megfigyelheted a több bolygó flottamozgásait - azaz taktikai információhoz juthatsz; utóbbival pedig átdobhatod a flottádat egy másik hold mellé egy szempillantás alatt - azaz jelentősen lerövidíti a távolságokat a dolog. Ez főleg akkor nagyon-nagyon hasznos, ha több különböző galaxisban vannak bolygóid.
 

Építési sorrend nem én találtam ki. Ollóztam :)

1-Holdbázis 1

2-robotgyár  1

3-robotgyár 2

4-robotgyár 3

5-holdbázis 2

6-robotgyár 4

7-robotgyár 5

8-robotgyár 6

9-holdbázis 3

10-robotgyár 7

11-érzékelő phalanx 1

12-érzékelő phalanx 2

13-holdbázis 4

14-érzékelő phalanx 3

15-érzékelő phalanx 4

16-érzékelő phalanx 5

17-holdbázis

18 érzékelő phalanx 6

19-érzékelő pkalanx 7

20-ugrókapu 1

 

 

Persze lehet másképen is a lényeg,hogy minden negyedik épület a holdbázis legyen ami ad 4 helyet  amit használhatsz.

Én spec. ha megvan a második holdam és azon is van 7.szintű robotgyár akkor már meg szoktam építeni az ugrókaput,ha nincsen második,harmadik,stb hold akkor aránylag felesleges az ugrókapu, mert csak a saját holdjaid között tudsz ugrálni a flottáddal.

Nyersit nem vihetsz magaddal ezt ne feledd. Azt csak a szállító hajókkal tudod vinni,lassan nem ugrálva. :)


A magyarázat, hogy miért is így:
Egyrészt, amint láthatod, 1, azaz 1 db szabad meződ van, miután megnyerted a holdat. A mezők száma (nem korlátlan mértékben) Hold bázis, azaz holdbázis segítségével bővíthető. Minden bázis 4 új mezőt ad a holdon. Ebből gyakorlatilag 3 felhasználható szabadon, a negyedik kell a bázis következő szintjének.

Azért kell a Robotgyárat ennyire felhúzni, mert egyébként baromi sokáig tart mindennek az építése, főleg az ugrókapué.
Mint láthatod, a listában nincs egyetlen egy darab tároló sem - mivel úgysem lehet bányát építeni, ezért teljesen feleslegesek. Amikor szükséged van nyersanyagra, azt tárolók nélkül is odahányhatod a holdadra. Mivel nincsenek bányák, ezért teljesen felesleges az energián agyalni. Építhetsz Nap műholdtat, ha építesz hajógyárat, de az is felesleges (esetlegesen azért lehet érdemes, mert csökkenti az ellenséges kémek túlélési esélyét a dolog).